یه دل پر از صداقت

دوری ز برم، ای گل ریحان، چه نویسم............من مور ضعیفم، به سلیمان چه نویسم
بهم گفتی با همه فرق داری. آره
اگه من یه آدمم تو یه فرشته ای.
نه فکر کنی بازم رفتم تو مثال واقعیت رو دارم میگم
به خودت نگاه کن؛
احساسات و چشمایی که کلی قشنگی توش خوابیده و انرژی،
نباید خودش رو دست کم بگیره از فرشته ها.
گفتی دنیا من و تو مثل دو تا کهکشون دوره
می دونم ولی می دونی خالق این دو تا کهکشون هم یکیه و بی جهت نخوردند این دو تا کهکشون به هم.
گفتی می خوام تک باشم و تنهای تنها
خوب منم میشم اون تکیه گاه تنهایی. هر وقت خواستی باشم و هر وقتم نخواستی...
می خواستم بهت بگم: خدا منو دوست داشته که تو این، همهمه هستی. کسی رو جلوم گذاشته که از هم بهتره.
می خواستم بهت صداقتم رو ثابت کنم. انقدر درگیر کردی من رو با صداقتت که گم شدم تو این دریا.
من با همون یه دلی که داشتم اومدم و با همون یه دل هستم تا آخرش...
این رو می تونم بهت بگم از ته قلبم ای ستاره: تمام دنیای منی

0 نظرات:

ارسال یک نظر