یه طرح

شاید تو این یکی دو ماهه
هیچ چیزی نتونسته بود برق چشمم رو بگیره
مثل این طرح؛
خیلی خوشم اومد
انقدر جالب بود که
از وسط فنس و خط خطی های میله ای فنس کنار مسجد بلال صدا و سیما
مجذوب طرح شدم
و سعی کردم از لابه لای
میله های 5 سانتی؛
یه چشمم رو ببندم و نگاه کنم
و نگاهم رو دوختم به طرح
انقدر نگاهم نشست و نگاه کردم
که یه لحظه تو تصورم این طرح آشنا اومد
یه ذره که نگاه کردم
دیدم این طرح رو 3 ماه پیش برای مسجد بلال طراحی کردم
و حالا فرصتی شده بود که
با یه نگاهی دیگه و چاپ شده ببینمش
با این که اصلاً سعی ندارم
خودم رو قانع کنم که بگم
این رو چند وقت نیست انجام دادی
چه جوری یادت رفته؛
ولی وقتی که
می بینی طرحت شده میزبان شهدای گمنام صدا و سیما و
ابری که برای سقفش طراحی کردی، شده؛
سایبون خادمینی که شربت و گلاب می دن به زائرا
شاید بین کارای دیگه من هم
قشنگیش دلم رو اینجوری ببره

0 نظرات:

ارسال یک نظر